- Promocja firm w Internecie
- Pozycjonowanie serwisów internetowych
- Prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google i jej serwisach partnerskich
- Projektowanie i zakładanie witryn internetowych (zobacz projekty)
- Audyt firmowych serwisów WWW
Najlepsze perspektywy dla budowania marki firmy przynosi oparcie wszelkich działań promocyjnych na własnej stronie WWW.
Co to oznacza?
Że należy zacząć od zakupu własnej domeny. To bardzo ważne, bo domena prowadząca do dobrze skonstruowanej i rozwijanej witryny, z czasem nabiera wartości. Ciężko byłoby stanąć w obliczu faktu niebycia jej właścicielem… Kształt stron, a w szczególności szatę graficzną można zmieniać, tak jak i serwery usługodawców hostingu, ale domena powinna „iść z nami”.
Nawet jeśli nie ma się przekonania czy „biznes wypali”, zainwestowanie w uruchomienie strony internetowej nie musi dziś wiązać z uciążliwym wydatkiem. [Oczywiście to zależy od konkurencyjności branży i rynku, który mamy zamiar zawojować.]
Tak czy siak, uważamy że własna domena to podstawa, natomiast wszelkie akcje reklamowo-propagatorskie, jak np. wpisy w katalogach biznesowych powinny być jedynie dodatkiem do centralnego publikatora w postaci własnej witryny internetowej.
Sprawdź naszą aktualną ofertę tworzenia i promocji w Internecie.